Klachten
Heeft u ondanks al onze inspanningen een klacht over onze werkwijze of over een geleverd dienst? Neem dan contact met ons via de contact formulier hiernaast of per e-mail of bel ons gerust op +31 685 092 603. Wij reageren binnen 30 dagen inhoudelijk op uw klacht. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van de inhoudelijke reactie van ons uw klacht voorleggen aan de Onafhankelijke Geschillencommissie (hierna de commissie).
Let op!
De commissie neemt geen klachten in behandeling indien deze niet eerder aan ons zijn voorgelegd. Daarnaast worden klachten niet in behandeling genomen indien deze 30 dagen na de inhoudelijke reactie van ons zijn ontvangen.
Welke informatie heeft de commissie minimaal nodig?
De commissie heeft van u de volgende informatie nodig:
– Uw origineel klacht.
– De inhoudelijke reactie van ons.
– Uw gemotiveerde verweer tegen de inhoudelijke reactie van ons.
Uitspraak van de commissie
De commissie kan aan u of aan ons aanvullende informatie vragen. Zodra de commissie over alle benodigde informatie beschikt, begint de beslistermijn van een maand. De commissie stelt u hierover schriftelijk op de hoogte. De uitspraak van de commissie is bindend voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen. U kunt hiertegen niet in beroep gaan.